Tillbakablick!

Tillbakablick till för två år sedan. En nyfödd och gosig liten kille som förändrade vårt liv. Aldrig har jag haft så starka känslor för någon som jag har för mina älskade barn. Självklart älskar jag Henrik också, så mycket att hjärtat nästan sprängs. Men kärleken till ens barn är något så obeskrivligt och fantastiskt!
 
Att det var just denna lilla tjocka knubbis som valde att komma till just oss! Jag har fortfarande svårt att förstå att det verkligen är sant, det känns som om vi bara passar honom åt någon annan, ofattbart märklig känsla. Trots att både William & Izabella ger mig gråa hår ibland och kan göra mig både ledsen och irriterad så saknar jag dom i samma sekund som jag inte är med dom ♡
 
Att tänka tillbaka på hur livet har förändrats på dessa år sedan jag träffade Henrik är så magiskt. Jag har inte haft någon lätt uppväxt, främst med skolan och mobbning av olika slag. Men nu känns allt så fantastiskt och bra, jag älskar min familj och mitt liv, skulle inte byta ut det mot någonting i hela världen! ♡
 
24 April 2015, 01:03 föddes vår älskade goding! 53cm lång & 4710g äkta kärlek ✼
 
 
 
William | |
Upp